Jesteśmy kadrą młodą (część z nas młodą duchem), jesteśmy kreatywni, posiadamy pasję i przekazujemy wiedzę z zaangażowaniem, w sposób przyjazny, ciekawy, innowacyjny. Tworzymy ciepłą i serdeczną rodzinną atmosferę.
Ciągle jesteśmy w trakcie rekrutacji i serdecznie zapraszamy do współpracy nauczycieli, którzy chcą z nami tworzyć wyjątkową szkołę. Poszukujemy kompetentnych i godnych zaufania osób emanujących ciepłem, serdecznością i dużą dawką poczucia humoru. Osoby zainteresowane pracą, zapraszamy do kontaktu z nami.
Pochodzę z Pudliszek – południe województwa wielkopolskiego, gdzie przez 22 lata pełniłam funkcję dyrektora w szkole podstawowej.
W tym czasie:
– wybudowałam szkołę, wcześniej dzieci uczyły się częściowo w drewnianym baraku;
– zorganizowałam klasy integracyjne, w których dzieci niepełnosprawne czują się bardzo dobrze;
– utworzyłam jedną z kilku w Polsce certyfikowanych Szkół Daltońskich;
– corocznie razem z rodzicami organizowałam festyny z okazji Dnia Dziecka i w okresie jesiennym Dni Latawca;
– wprowadziłam do szkoły mediacje rówieśnicze, co zniwelowało niemal zupełnie konflikty, a uczniowie potrafią wypowiadać swoje opinie i słuchać siebie nawzajem;
– realizowałam z uczniami i nauczycielami wiele projektów poszerzających ofertę edukacyjną szkoły.
Pod moim kierownictwem szkoła była postrzegana bardzo pozytywnie, uczniowie odnosili liczne sukcesy, kontynuowali naukę w wybranych przez siebie szkołach. Również szkoła miała bardzo dobrą opinię rodziców, organu prowadzącego i nadzorującego.
Jestem optymistycznie nastawiona do świata, wierzę w ludzi i zamierzam stworzyć w Gdańsku szkołę, którą będą lubili uczniowie i rodzice.
Kluczem do sukcesu są nauczyciele, którzy chcą się rozwijać, są przyjaźni i kompetentni oraz rodzice, którzy wspierają dyrektora i wychowawców w pracy, potrafią otwarcie mówić o sukcesach i porażkach oraz współpracują za szkołą dla dobra dzieci.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku pedagogika wczesnej edukacji z terapią pedagogiczną. Aktualnie jestem na ostatnim roku studiów magisterskich na kierunku pedagogika wczesnej edukacji.
Pracę z dziećmi zaczęłam w zeszłym roku jako nauczyciel wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Bursztynowy Kompas.
Wierzę, że w każdym dziecku tkwi potencjał, który można wydobyć. Jestem zwolenniczką alternatywnych metod nauczania, które stawiają na samodzielność dziecka oraz indywidualizację zajęć.
Śmiało mogę powiedzieć, że praca z dziećmi to moja pasja, choć moim pierwszym wykształceniem jest administracyjna publiczna. Dla pasji nauczania zdecydowałam się porzucić zawód administratora, zaczynajac przygodę jako nauczyciel w 2006 roku w Wielkiej Brytanii, gdzie ukończyłam studia pedagogiczne i pogłębiałam swoje doświadczenie w innowacyjnych metodach nauczania. W mojej pracy bliska jest mi zasada Konfucjusza: “Powiedz mi – a zapomnę, pokaż mi – a zapamiętam, pozwól mi zrobić – a zrozumiem.” Z doświadczenia wiem, że dzieci najszybciej przyswajają języki obce poprzez interaktywne gry i zabawy, scenki, piosenki, projekty oraz autentyczną literaturę dziecięcą danego kraju. W takim właśnie duchu prowadzę zajęcia języka angielskiego w naszej szkole. Nie zaprzestając poszerzania swoich umiejętności zawodowych obecnie jestem też absolwentką Filologii Angielskiej II stopnia, w specjalizacji nauczyciel j. angielskiego.
Prywatnie jestem żoną męża, mamą trójki córek i czteronogiego synka 🙂
Z bagażem doświadczeń, tych zawodowych jak i osobistych, po 17 latach pobytu w Anglii, wraz z rodziną zdecydowaliśmy się zamieszkać w Gdańsku. W wolnym czasie odkrywamy uroki tego przepięknego miejsca na ziemi! Uwielbiamy podróże, zarówno te małe jak i te duże 🙂
Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku logopedia oraz Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku neurologopedia. Mogę śmiało uchodzić za przykład człowieka, którego praca jest pasją, sprawiającą ogrom radości, którą staram się zarażać moich uczniów. Praca z dziećmi towarzyszy mi już od czasów szkolnych, kiedy prowadziłam drużynę harcerską. Wyniosłam stamtąd przekonananie, że najlepsze korzyści przynosi nam współpraca i wzajemny szacunek bazujący na empatii. W pracy staram się podchodzić do każdego ucznia indywidualnie patrząc na niego holistycznie. Prywatnie jestem osobą aktywną, nielubiącą siedzieć w miejscu, więc czas wolny dzielę pomiędzy sport oraz długie spacery z moim szybkim przyjacielem- chartem 😉
Mam ponad 20 letnie doświadczenie w pracy biurowej.
Swoją przygodę z Ogólnopolskim Operatorem Oświaty zaczęłam w 2014 roku.
Każdy dzień to dla mnie wyzwanie, gdyż moja praca to nie tylko biurokracja, ale przede wszystkim kontakt z drugim człowiekiem. Rozmowa, wsparcie Zespołu, Dzieci oraz Rodzice to dla mnie priorytet.
Na swojej kilkunastoletniej drodze zawodowej spotkałam wielu ludzi, zmierzyłam się z różnymi sytuacjami, wyzwaniami. To wszystko doprowadziło mnie do miejsca, w którym jestem i za to dziękuję.
Kieruję się stałymi, ponadczasowymi zasadami. Wiem, iż można wykonywać różną pracę, ale najważniejsze to pozostać człowiekiem.
Cieszę się, że jestem częścią Zespołu Szkoły Hevelius, to miejsce, gdzie codziennie rozwijam się jako pracownik, ale przede wszystkim człowiek.
” Siłą jest zespół! Można wiele zdziałać w pojedynkę, ale największe sukcesy osiąga się przy wsparciu innych”
Prywatnie szczęśliwa żona i mama.
W wolnych chwilach lubię czytać książki kryminalne oraz oglądać seriale o tej samej tematyce.
W czasie urlopu lubię górskie wyprawy z moją załogą, rodziną i przyjaciółmi.
Jestem nauczycielem j. angielskiego z wykształcenia oraz pasji.
W roku 2009 ukończyłam studia magisterskie w zakresie filologia angielska metodyczna a następnie w 2018 ukończyłam podyplomowe studia uzupełniające w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego. Przez ponad rok mieszkałam w USA stanie New Hampshire opiekowałam się amerykańskimi dziećmi, poznawałam kulturę oraz język były to moje pierwsze doświadcza pracy z dziećmi. Od wielu lat pracuję z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym.
Lubię dalekie podróże, dobrą książkę oraz język angielski.
Wierzę, że trzeba mieć siłę i wielkie serce aby kształcić młodych ludzi. Uważam, że najlepsza dla dziecka jest równowaga między różnymi aspektami życia. Wierzę, że dzieci odpowiednio kierowane i motywowane odnoszą sukcesy, które są sumą małych wysiłków powtarzanych dzień po dniu.
Z wykształcenia jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej oraz terapii pedagogicznej. Pracę w szkole rozpoczęłam po studiach i stała się ona moją pasją. Traktuje ją jako misję, dzięki której nie tylko towarzyszę uczniom w ich niezwykłej drodze edukacyjnej, ale także sama rozwijam się, jako człowiek.
Poza pracą w szkole podstawowej, realizuję swoje pomysły organizując warsztaty dla najmłodszych w szkole muzycznej, którą prowadzę wraz z mężem.
Prywatnie jestem mamą dwójki szkrabów, dzięki którym poznaję świat dziecka z jeszcze innej strony. Pomaga mi to lepiej zrozumieć trudności, które mogą napotkać dzieci w swojej codzienności.
„Rozwijanie przez wspieranie”, to hasło współczesnych pedagogów, dlatego moja relacja z uczniami oraz ich rodzicami bazuje na współpracy, zaufaniu oraz wzajemnym wsparciu. Stworzenie dzieciom sprzyjającego środowiska do nauki i rozwoju, zaowocuje nie tylko osiągnięciem celów edukacyjno-wychowawczych w szkole, ale również zaprocentuje w przyszłości.
Pierwsze kroki w pedagogice stawiałam w wieku szesnastu lat, w Związku Harcerstwa Polskiego pełniąc funkcję drużynowej.
Z wykształcenia i zamiłowania jestem przede wszystkim nauczycielką wczesnej edukacji. Poza pedagogiką ukończyłam Podyplomowe Uzupełniające Studia Terapii Logopedycznej oraz Zarządzanie w Oświacie.
Studia logopedyczne nauczyły mnie patrzeć na dzieci holistycznie. Jako perfekcjonistka i pasjonatka czułam się w obowiązku poszerzać swoje umiejętności i kompetencje. Obserwując trudności dzieci i otaczający świat, ukończyłam kursy, które uprawniają mnie do:
– prowadzenia terapii ręki,
– mediacji szkolnych,
– treningu umiejętności społecznych.
W swojej pracy staram się być przewodniczką dla dzieci, która przede wszystkim stwarza odpowiednie warunki sprzyjające nauce. Stawiam na samodzielność, współpracę i refleksję. Ukończone formy doskonalenia pozwalają mi dostrzegać więcej i odpowiednio dostosować wymagania do możliwości dzieci. Metoda projektu, metoda porannego kręgu, gry edukacyjne na świeżym powietrzu to hasła, które mnie w pewnym sensie definiują.
Prywatnie jestem mamą dwóch córek, miłośniczką i kolekcjonerką książek dla najmłodszych oraz fanką Lechii Gdańsk.
Ukończyła Uniwersytet Gdański na kierunku pedagogika w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki oraz Instytut Wyższej Kultury Religijnej przy Katolickim Uniwersytecie Lubelskim – teologia a także studia podyplomowe – Zarządzanie Oświatą w Wyższej Szkole Zarządzania w Gdańsku.
Od ponad 30 lat zajmuje się edukacją szkolną i przedszkolną jako nauczyciel religii oraz pedagog specjalny. W pracy wykorzystuje umiejętności zdobyte na wielu kursach i szkoleniach. Uwielbiam swoją pracę a motto, którym się kieruję to słowa „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie-naucz. Jeśli nie wie -wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż”.
Prywatnie mama dorosłego syna , uwielbiająca podróże i snorkeling.